Förkyld igen!

Återigen är jag förkyld! Ont i halsen, ont i huvudet och allmänt seg. Tråkigt nu när det är min sista vecka här i England. Ligger efter skolarbetet också eftersom jag inte känt mig toppen och inte heller varit särskilt motiverad. Idag har jag iaf suttit och försökt att organisera lite och ikväll när Lee jobbar sitt sista nattskift så får jag väl försöka fixa de sista bitarna. Usch!

 

Jag kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar och sen är jag tillbaka i Sverige. Det känns so matt tiden aldrig har gått så fort! Jag hoppas bara att allt löser sig på bästa sätt för en gångs skull. Jag är inte sugen på att jobba på någon bar eller restaurang nånstans bara för att få ihop pengar till mat. Det känns som jag är lite för gammal för det! Idag ska vi ska iaf kolla på lägenheter när Lee har vaknat. Känns som vi måste kolla på allt, inte bara rum. Vi får väl se vad som händer!

 

 

Ser iaf framemot lite sno nar jag kommer hem (det ar val ingen annu, men den lar ju komma!)


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Krya på dig!!!

Men usch snö kan det va på jul men inte än.. hihi.. puss o kram

2011-11-13 @ 20:51:26
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0