Tips

Nu har jag skickat in mitt exjobb med emperin i, det ar ju inte helt genomarbetat men det ar ju battre an ingenting! 25 sidor ar jag uppe i och nu ar det bara analysen, slutsatsen och forslag pa vidare forskning kvar. Hoppas att jag far hyfsad feedback pa detta, jag vet att det ar mycket kvar att jobba pa dock. Men jag ar pa G iaf!! :)

Jag borjade lasa en bok haromdagen (en tidig julklapp fran Lees syster). Den heter "One day" och ar skriven av David Nicholls och den finns tydligen pa film ocksa. Jag kan verkligen rekommendera den, den ar kanske inte for killar dock, men den ar bra. Far mig att tanka mycket pa vad man gor med sitt liv.



Den far mig ocksa att tanka pa semester, efter att ha last kapitel 5. Vad skont det hade varit att aka nanstans dar det ar varmt, och avslappnat och bara ett god mat och dricka gott vin i nagra dagar. Det var alldeles for lange sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0