Fortfarande ingen bok...

Fantastiskt! Fortfarande ingen bok och mandagmorgon kl 8 ska jag lamna in en uppgift pa tre sidor och ca 15 sidor pa exjobbet och den har boken ligger till grund for en hel del av det... Bla!

On top of this, sa har jag en graslig huvudvark idag och jag vaknade sa sent att jag inte hann med gymmet nu pa morgonen. Far se om jag hinner med en runda i eftermmiddag efter min intervju.

Imorgon blir det Halloween-fest ocksa. Jag ska knappt kla ut mig, kanner egentligen inte for nagon fest men det ar lite svart att undvika det nar det ar i huset dar man bor....

Jag har iaf kopt en fin pumpa sa imorgon ska jag karva en en pumpa for forsta gangen i mitt liv. Spannande! Jag tar en bild och lagger upp den i dagarna.

Nu ar det dags for en dusch sa jag ser frasch ut infor intervjun....jag ar nervos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0