Nyttigare an vanligt!

Idag har jag för första gången på hela veckan gått upp fore kl 9! Det var på tiden för jag har varit alldeles för seg och omotiverad den senaste veckan.

 

Jag började denna dagen med att äta frukost, mina hembakta GI-bullar. Riktigt goda faktiskt och jättemättande, det behövs bara en sen håller jag mig i flera timmar efteråt. Sen drog jag iväg till gymmet och körde genom hela kroppen. Jag är så nöjd med att vara igång igen och gymmet är schysst. Med min studentrabatt kostar det bara £22.50 i månaden och då ingår gym, simning och olika klasser. Riktigt bra pris. Jag har dock inte provat några av klasserna ännu för Lee jobbar så dumma tider och man måste förboka vilket inte funkar så bra med hans jobb. Jag skulle ju kunna gå själv men det är lite “akward” tycker jag!

 

Jag fortsatte sedan min fitness scheme med en 1,5 h långpromenad med Lee’s mamma och styvpappa och deras hund. De senaste veckorna har vi gått ut en gång i veckan i en massiv park. Rundan vi brukar gå är ca 3 miles (4 km) vilket inte låter så jobbigt men det går upp och ner och det känns mer som en hajk och därav tar det mycket längre tid än vanligt.

 

Nu sitter jag med plugget igen, svårt att hitta motivationen en dag som denna. Lee jobbar dock bra pass denna veckan så jag ska nog hinna med att jobba ifatt för denna veckans ledighet.

 

På tisdag när Lee är ledig ska vi nog iväg till Liverpool och åka på safaripark. Det ska bli spännande och väldigt udda!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0