Antligen lagt upp bilder

Nu har jag fatt tummen ur och hittat min kabel och lagt upp bilder pa fejjan. Har ocksa tagit nagra bilder pa hemma hos oss, det ar dock sjukt rorigt for tillfallet. Enjoy!
 
 
Vart lilla "sovrum".
 
 
Var nya graderob och byra.
 
Manga fonster blir det!
 
 
Vart "stora" kok!! Haha
 
 
Var nya ugn.
 
 
Lee chillar i var "Klippan" soffa efter en lang dag!
 
 
Var fina klocka som Bjorn gav oss inflyttningspresent!
 
 
Tavlor som pappa fick i 50-arspresent for lange sen och som jag har fatt arva. De ar malade efter mina fototn fran nar vi var pa Mon i sodra Danmark for manga ar sedan.
 
Utover detta sa har vi ocksa ett badrum saklart. Men det ar inte sa mycket att se! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0