En tisdagkvall

Sitter just nu hemma och ska strax ivag oc mota Lee for att kopa et par julklappar: vi ar inte klara annu! Detta ar helt olikt mig alltsa!

Alla mina lektioner blev installda under eftermiddagen sa jag kom hem kl 18 istallet 21.30. skont men surt pa pengarna. Det ar det jag hatar med privatlektioner. Morgondagens lektion har ocksa blivit istalld tyvarr men det kanske ar lika bra for imorgon ska jag till den skandinaviska skolan och kolla runt lite sa jag vet hur det ska funka till varen. Men jag maste vara dar vid 9 och kollektivtrafiken suger pa vagen ut dit sa jag maste aka senast 7.15 aven att det egentligen bara tar ca 20 min med bil fran centrum. Sa blir det nar det inte gar direktlinjer. Nu maste jag istallet ta taget till Chamartin, metron darifran till La Moraleja och sedan ytterligare en buss for att ta mig till skolan ifraga. Galet smidigt!

Nehe, nu maste jag kila! Hors senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0