Ett glas rott pa det!

Jag har inte kommit ivag till affaren annu...fastnade framfor datorn och sa blev det ett glas rott pa det! Haller aven pa en annan fantastisk syssla: avforstning av frysen... Jattekul lordagsunderhallninge men ett nodvandigt ont.

Jag sitter ocksa och pysslar lite. Jag kopte parlor pa Tiger (en dansk butik liknande Lagerhaus hemma) och sa har jag gjort ett halsband och ett armband till min lilla systerdotter i julklapp men det blev lite parlor over sa jag sitter fortfarande och plottrar lite. Men snart ar parlorna slut sa jag maste nog ga dit snart igen och kopa lite fler bara for nojets skull. Jag alskar att pyssla med parlor. Jag kommer ihag for nagra ar sedan nar jag bodde i Sverige sa hade jag dille pa att gora servettringar med parlor. Sa kul men gud vad ont i fingrarna man fick av att syssla med staltrad, tanger och grejer. Men det blev fina julklappar! Det ar kul att fa arbeta lite estetiskt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0