Inglaterra

Idag har jag jobbat min forsta dag pa Skandinaviska skolan har i Madrid. det var minst sagt en livlig dag men det var ocksa kul och resten av personalen var faktiskt trevliga! Sa en bra start helt enkelt men jag var ganska nojd nar jag fick ga hem kl 14 efter att ha undervisat 6aringar pa engelska hela dagen!

Nu ikvall har jag haft en privatlektion och sedan motte jag upp med Lee och vi tog ett par ol for att fira var ledighet och sen handlade vi nastan klart alla julklappar. Imorgon ska vi ta det allra sista nar vi packat vaskorna for att se om de faktiskt far plats. Annars far vi ta det sista i England i helgen.

Sa imorgon aker vi antligen! Jag langtar verkligen! Ska bli sa skont att fa komma ivag och fa lite miljoombyte aven om England kanske inte ar varldens roligaste land! Men det ska bli kul att traffa familjen och vanner dar, ata kalkon osv. Men jag kommer att sakna min familj hemma i Smaland. Jag hoppas att ni far en fantastisk jul darhemma! :)

Har kommer en bild pa den fina "julgranen" i Puerta del Sol har i Madrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0