Lite bilder fran helgen som varit!



Lee och Michael!! :) Michael kom hit kl 8 pa morgonen i lordags. Tiiiidigt att aka och mota upp honom!



Fina Retiro-parken. En miljon manniskor tyckte det var en bra dag att ga dit i lordags i det fina vadret.



Jag och Michael. I mandags fragade staderska som stadar var lagenhet om vi var syskon! Lite lika ar vi kanske?!



Bild pa en av broarna i narheten av var lagenhet.

Resten av bilderna ligger pa fb. Synd bara att jag inte tog nagra i pa lordagkvallen. Jag tankte att Michael har ju tagit sa manga bilder sa jag kan ju bara ta dem fran hans kamera efterat, vilket inte funkade da den blev stulen. Trakigt! Bast att verkligen halla hart i sakerna from nu.


Anyway, jag har fatt ytterligare 1,5 h/vecka fast med vuxna! Antligen! Hoppas att det blir mer! Sa nu blir det att lasa in mig pa Cambridge exams... kul iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0