Snart dags for jobb

Snart ar det dags att ga till jobbet en skottdag som denna. Idag ar det ju kvinnornas dag att fria och om mannen sager nej sa maste han ge kvinnan en dyrbar gava... Intressant tradition! Har blir det inget frieri ikvall iaf! Men jag ska testa att laga curry kyckling pa kinesikt vis med stekt ris till ikvall- alltid kul att testa nagot nytt.

Igar var vi trotta nar vi kom hem och vi testade ett stalle dar de saljer kebab har. Och det var jattegott!! Har aldrig atit sa god kebab utomlands forut, och det var med kyckling istallet for flaskkott, sa kanske var det lite nyttigare iaf!

Igar pratatde jag med en kille som heter Diego, som var i Sverige 2005 pa utbyte och som nu bor i stan. Sa till helgen ska vi traffas upp for att ta en ol eller tva! Skitkul! Man maste alska facebook alltsa, sa smidigt att halla kontakten med folk!

Jag aterkommer med recptet pa kvallens kyckling om den blir lyckad! Nu ska jag ata ett par mackor innan jag drar!

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0