Att-göra-listan är lång!

Hade massa grejer att göra idag:

*Gå till Yoigo.

*Köpa vinglas.

*Handla nån fisk till kvällens middag och 5 liters med vatten.

*Fixa kopior på nycklarna.

*Uppdatera mitt CV och gå och fixa kopior.

Och idag har jag äntligen varit mycket flitigare än tidigare dagar. Blev dock sovmorgon idag igen, men jag känner mig fortfarande inte helt hundra alltså. Idag traskade jag iväg till en Yoigo-butik för att fixa ett nytt sim-kort till telefonen men kom dit och fick veta att jag måste ha mitt pass med mig för att få ett. Kände mig ganska korkad då samma sak hände förra gången jag bodde i Spanien. Så det var bara att traska tillbaka 15 min på ett håll (alltså minst 1 h promenad idag!). På vägen dit var det dessutom uppförsbacke, och då kände jag att jag är långt ifrån frisk alltså. Så dålig kondition. Så jag ska försöka att inte gör några större utsvävningar imorgon, skulle nog egentligen behöva vila en dag till.

På andra rundan tillbaka fixade jag vinglasen, hittade ett rouge jag letat efter länge, fotfil, luftrenare och lite annat krafs. Hann till och med att fixa nycklarna 1 minut innan siestan började! 3 euro för två nycklar, det måste väl vara billigt? Var också inne på Carrefour och köpte aborre-filéer. Jag har aldrig tillagat det innan så det ska bli intressant! :) Hoppas att maten blir bättre än igår...Gjorde kyckling med gorgonzola och klyftpotatis igår, men gorgonzolan var så stark att det bara kliade på tungan. Obehagligt. Den rätten lagar jag inte igen! :)

Nu ska jag vila lite, och sen uppdatera CVn, har inte hunnit med det ännu!!



Såhär soligt och fint var det idag! Nu vill jag bara att det ska bli varmt också!

BTW: om ni vill ha mitt nya nummer så skicka mig ett meddelande på FB så skickar jag det!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

duktig du är på att uppdatera gumman! Kul att följa dig!! skicka ditt nya nummer till min facebook!!! =) puss

2012-01-18 @ 18:10:48
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0