Bakslag!

 

Tyvärr känns det som att förkylningen har slagit tag i  mig igen. Ont i huvudet, trött och allmänt hängig, hosta och täppt näsa. Och jag har fortfarande lock för mitt högra öra. Jag har bestämt mig för att spendera hela dagen inne idag för att försöka kurera mig men jag ska nog försöka att kravla mig ner till apotek på min gata och se om de har något för mitt öra. Jag har ju tagit den där förkylningsmedicinen men jag får ont i magen av den för det är sötningsmedel i den. Jag förstår inte varför de måste stoppa sötningsmedel i allting nuförtiden, tänker de inte på att det finns folk som är känsliga för det också? Så husarrest idag. Ska se om jag kan streama lite “Desperate Housewives” iaf får jag har missat hela den sista säsongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0