Fylld med forvantan!

Nu sitter jag har och borde borja lasa igenom uppsatsen infor opponeringen.. men idag kan jag inte koncentrera mig. Borjade dagen med att bara in mammas nya soffa som blev levererad, jag fortsatte med lite frukost och sen test-packade jag min resvaska och jag fick inte riktigt plats...som vanligt! Efterat ringde Lee och vi pratade om allt mojligt men mest o hur det ska bli nar vi flyttar ner. Just nu ar jag sa fylld av forvantan! Jag vill att det ska vara lordag nasta vecka nu!! Men som vanligt har jag en spackad sista vecka att se framemot:

*Ikvall kommer min moster med fastman och de ska halsa pa tills pa sondag.

*Imorgon kommer storebror med tjej och stannar over helgen.

*Jobb?! Inget inplanerat men det kommer nog ett par pass.

*Opponeringen pa onsdag och forberedelser innan dess.

*Ol och vin for att fira med nagra gamla kompisar efter opponeringen.

*Examen pa HH pa fredag och sedan fest med familjen!

*Tag pa lordag morgon kl 11 fran Hstad!

Sa fullt upp som vanligt! Sak bli sa kul att komma ivag men jag kommer ocksa sakna alla har hemma. Men ni ar alla valkomna att komma och halsa pa nar vi har installerat oss! Jag langtar verkligen efter att fa se den nya lagenheten och efter ett jobb, och efter att fa bo med Lee pa riktigt! Inget mer distansforhallande efter detta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0