Graduation 2012!



Personen till vanster var min handledare for mitt exjobb och den andra kvinnan har jag haft under tidigare kurser. Blev forvanad nar de sjong, men sa ar det ju och borde det vara: man vet typ ingenting om sina larare!:)



Min ros och mitt diplom!



Sjukt blek och glansig! Kan skylla pa blixten men jag tror att forkylningen ar den storsta boven!



Dodgy thumbs! Lite rolig bild!



Jag och mina presenter! En ny jattestor resvaska och ett fint halsband som ar inslaget har pa denna bilden.



Det fina smycket som jag fick av familjen. Det ar svart i mitten dock, men blixten far aterigen skulden! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Fina du! =)

Halsbandet var helt underbart fint!! Passar till det mesta, det är ju toppen!

2012-01-16 @ 21:08:50
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0