Nervös

Nu börjar jag bli lite nervös inför min “training” som börjar på måndag. Dels pga förkylningen för jag kommer aldrig att orka med tempo tom jag känner mig såhär… Man har lektioner från 9.30-13 varje dag, sen lunch en timme och efter det så undervisar man själv från 14-18, och efter det så har man ca 3 h arbete med planering/kväll! Alltså mer eller mindre jobb från 9.30-21.30 varje dag. Det känns so matt jag behöver vara i toppform för att orka med det! Mycket energidryck kommer nog att gå åt!

 

Jag ska bo på deras hotel när jag ska göra utbildningen så jag flyttar in redan på söndagkväll. Så jag kommer nog inte hinna träffa Lee förrän nästa helg med tanke på at than också jobber nu. Men sen vet man ju inte jag blir kvar eller inte. Jag har hört att de skickar hem folk hela tiden och när Lee gjorde den, så var det bara ca 10 av 24 personer kvar efter en vecka. Jag hoppas att min erfarenhet av undervisning ska hjälpa iaf. Men jag vågar verkligen inte hoppas på något. Får jag det inte så ska jag nog söka samma sak som Lee gör nu, men vi får se! Men nervöst är det! Ska väl börja sätta om lite lappar om privatundervisning snart också. Lee skulle få en hel del på sin skola och de sa att de behövde fler så jag kanske ska göra det där lite grann också men det återstår att se! Det finns många frågetecken nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0