No, no, no...

Fortfarande inget mejl...hoppas att personen jag pratade med bara har glomt bort det! Hon sa att det var en otroligt stressig dag pa fredagen sa jag hoppas pa hon bara drabbats av tillfallig forvirring och glomt bort det i all hast. Annars sa blir det till att traska ivag till de andra stallena och soka jobb. Ska aven mejla ivag min CV till den skandinaviska skolan har i Madrid. Tank vad lyxigt att jobba som larare dar, med samma kursplan som i Sverige fast i Spanien och battre betalt. Det hade varit fint det! Men det kan jag nog bara dromma om, men det ar ju vart ett forsok iaf! :)

Idag har jag och Lee haft varldens lataste dag. Vi har kollat pa 7 avsnitt av "Shameless" och bara legat i sangen hela dagen. Vi har inte ens atit middag! Vi har dock druckit en massa pepsi for att kompensera med tanke pa vatskebristen som erfars idag. Igar var en intressant kvall.. Jag och Lee gick till Lidl och handlade: 2 paket juice, 4 red bull, 2 pepsi, 1 vodka och 1 whisky och allt for bara 14 euro. Ibland maste man bara alska detta landet! Som tur var drack vi inte allt detta men en hel del. Det blev forfest fram tills kl 1 med 15 fransman (mest kvinnor dock) och sedan en tur in till stan. Gick bara till en bar dock och sen tog vi taxi hem runt 3.30 medans de andra kom hem runt 7... Kanner mig lite for gammal for att vara ute och festa hela natten faktiskt. :)

Vi gick aven in till stan igar pa eftermiddagen, tog lite fina bilder men de lagger jag upp imorgon! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0