Shopping!

Var ute pa en liten shoppingrunda inne i stan igar men hittade inte sa mycket. Mest for att jag ar snal kanske!! Men var iaf inne pa "Lefties" och hittade ett par svarta finbyxor, svarta leggings och svart topp. Jag behover ju lite klader som ar lite mer "smart" som de sager pa engelska. Byxorna var ett riktigt fynd, de ar lite val tajta dock men snart ska vi joina ett gym sa det loser sig! De kostade iaf bara 6 euro pa rean! Sa jag tankte att det gor ju inte sa mycket om jag kommer att anvanda jattemycket...



Jag forstar mig inte pa ljuset i detta rummet, det blir alltid jattekonstiga bilder.


Jag fick aven denna fina vaskan som en sen julklapp av Lee's mamma:



Var valbehovligt for bandet pa min gamla holl pa att trilla isar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0