Jobb, jobb och mer jobba!! :)

Jag borde verkligen uppdatera den har bloggen oftare men jag kanner aldrig ork eller intresse...det ar ju sallan man ar pa datorn nufortiden. Hade ju varit fint om blogg.se kunde fixa en bloggapp till androider ocksa och inte bara till iphone. Trakig dikriminerning.


Jag jobbar nu sista veckan pa mitt vanliga jobb och har denna veckan 4 h/dag sa det ar ganska gott. Det ar mycket variation ocksa och sen ar lektioner bara en timme styck. Sa denna veckan borjar jag med en klass med 12-14 aringar som laser en kurs som intermediate-level, andra lektionen ar en grupp universitetselever som pluggar advanced, sen har jag tva elever (6 ar och 9 ar) som jag spelar spel med under en timme och sen har jag First (Cambridge FCE) klass med nagra universitetselever den sista timmen. Riktigt roligt faktiskt. Men jag har fortfarande inte vant mig vid att ga up kl 8.30 pa morgonen. Jag sover sa uruselt i den har staden: varmen och oljud fran staden) sa jag ar aldrig utsovd vid den tiden. Sa nu ser jag framemot helgen da jag kan sova sa lange som jag vill.



Vi far se om det blir nagra privatlektioner nasta vecka. Har ett par stycken pa G iaf. Idag fick jag dessutom ett mejl fran nagon okand som hade blivit rekommenderad att ta privatlektioner av mig av sin kollega. Sa det ar ju roligt ocksa, att fa lite cred for en gangs skull. Verkar aven som att jag kommer att ha nagra elever i september om det rullar pa som det ska. Hade ju varit skont att ha lite extra lektioner utover mina vanliga. Det har varit sa kul att jobba nu de senaste veckorna for jag kanner mer och mer att jag knappt behover planera och att det ar sa latt att bara sta dar och gora min grej liksom. Det ar jakligt kul att undervisa!! :) Man kanske ar en ganska bra larare anda alltsa (aven att man tvivlar ibland)!



Random bild pa mig, Katherine och hennes kompis Sarah som var och halsade pa for ett par veckor sedan (under pride-feestivalen som ni kan se pa vara solfjadrar).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0