Wordfeud

Tja!

Det kanns som att jag alltid spelar med samma folk pa wordfeud, inget fel pa det, men det skulle vara kul om nan mer vill spela for jag har inte sa manga spel pa gang for tillfallet och om man tar random far man bara en massa konstigt folk efter sig. Igar valde jag random tex och fick en person som halsade, fine by me, men sen fragde personen ifraga efter min alder...jag tankte det var ju lite lustigt, men jag skrev tillbaka "25,why?" och sen stod det att personen hade gett upp. TONT! Vad har det for nagon betydelse om jag ar 25 eller 55? Mycket lustigt och det var ju inte forsta gangen man far nagon konstig typ att spela med...sa adda mig (ni som kanner mig) mitt anvandarnamn ar: asabac06.

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Moster Monica

Det där har hänt mig någon gång också och du må tro att de försvann snabbt när jag talade om att jag var 40+;-)

2012-03-05 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0