Att bara ta det lugnt!

Vi ska spendera en otroligt lugn helg nu dels för att spara lite pengar dels för det varlänge sen sist. Vanligtvis är jag otroligt dålig på att bara tad et lugnt, det är något jag måste öva på för jag blir bara rastlös och irriterad… Men idag är det en perfekt dag för det regnar ute för första gången på 2-3 veckor och det behövs för den delen, men det är också en god orsak till att stanna inne och kolla film, läsa, laga god mat eller kanske baka något till och med. Känns ganska gött faktiskt!

 

Det enda som jag gjort än så länge är att jag har lagat bananpannkakor till frukost och sen var vi och handlade en flaska vin och lite mjölk.. lagom ansträngande. Missade dock gymmet imorse för att vi sov för länge. Jag hatar att de bara har öppet 14.30 på helgen: vem hinner gå vid den tiden? Man vill ju ha sovmorgon!

 

Vi har lyckats ganska väl med gymmet än så länge…jag vägde ca 65 när jag åkte från Sverige och jag väger nu 61 kg och Lee har gått ner ca 5 kilo. Så vi är på rätt väg, men det ska bli bättre. Vet dock inte om vi ska fortsätta på det gymmet som vi är nu för det kommer vara lite långt bort när vi flyttar in till centrum, centrum. Men vi får väl börja leta efter ett annat gym där. Jag längtar verkligen efter att flytta nu, inte själva flyttandet dock. Dra alla grejer på metron känns inte särskilt peppande men förhoppningsvis får lite hjälp av några kompisar. Sen ska det nog inte bli någon flytt igen förrän vi flyttar till Alicante iaf. Skönt!

 

På det nya stället kommer vi att ha mycket mer plats ifall folk vill komma och hälsa på. Bara hör av er!

 

Hoppas att alla har en bra helg darhemma!

 

 

Bild fran vackra Valencia, dit vill jag aka igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0