Fantastisk dag!

Dagen börjades med en present från Lee: en flaska Faustini och två biljetter till BRUCE SPRINGSTEEN!!! Viv la vida alltså, ska bli så jäkla grymt! Sedan fick frukost tillagad och jag drog iväg till jobbet. Jobbade 1,5 h åkte tillbaka och passade på att köpa en donut på Dunkin Coffee och den var himmelsk! Vit choklad ovanpå och inuti! Mmmmmm

Fixade en snabb lunch, käkade och tog en siesta på 1,5 h, och drog sen till tåget för att få ett samtal: lektionen inställd men jag får ändå betalt. Så jag drog hem, drog på bikini och lade mig i parken och stekte 1,5 h. Brände mig dock på ryggen, tänkte ju inte på att smörja mig där!! :)

Nu väntar jag på att Lee ska bli klar, sen ska vi käka på ett steakhouse, och så kommer Lea hit också (vår gamla flatmate). Så senare blir det drinkar tillsammans allihopa! Imorgon blir ska jag fixa min fantastiska lassagne och dricka otaliga mojitos med goda vänner! Vilken fantastisk födelsedagshelg!!

Kram på er alla därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0