Gym antligen!

Hej!

 

Det går lång tid mellan gångerna nu. Jag antar att jag är för upptagen! Jag jobber mycket mer nu än jag gjorde innan, och äntligen börjar jag tjäna lite pengar så det verkar vara en möjlighet att jag överlever denna sommaren också, men man vet ju aldrig kanske blir det nån vecka på Ica som vanligt. Time will tell. Men jag känner mig definitivt mycket lugnare nu än jag gjorde för några veckor sedan. Jag har även lyckats få min cykel såld, visserligen till ett riktigt rövarpris men nu tar den iaf inte upp plats hemma i mamma och Svantes garage längre och jag är iaf några tusenlappar rikare.

 

För övrigt har vi börjat på gymmet denna veckan. Jag har sådan sjuhelvetes träningsvärk så det är helt otroligt! Lee är iväg och svettas idag också men jag ska nog nöja mig med en powerwalk ikväll för jag skulle inte klara av att lyfta något tungt just nu! Det enda minuset med gymmet är det inte finns någon pool men annars så verkar det vara en riktigt bra anläggning med flertalet bra klasser och många maskiner och endast 39 euro/månad. Mycket billigare än de andra gymmen som vi kollat på, det ligger dessutom bara 5 min promenad bort. Helgernas öppettider är dock lite kassa också, 10-14.30, så man får inte dricka för mycket dagen innan!

 

Igår hade vi lite folk över och jag lagade 3-rätters middag. Jag gjorde en jättegod panerad fisk till huvudrätt med pangea-filéer. Det är så sjukt billigt här: 1 kilo för 4 euro och det är så gott!

 

Nehe, nu ska jag återgå till min bok. Jag kan upplysa Micke om att jag läst alla böckerna jag fick och jag har även lyckats dra igenom några extra eftersom min svenska roomie hade med sig några. Just nu håller jag på att läsa “61 hours” av Lee Child, den kan rekommenderas.

 

Ha en trevlig 1:a maj därhemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0