hurtigt!

Alla på facebook talar om hur bra väder det är hemma….jag blir så avundsjuk! Vi har haft skitväder säkert 4 veckor i rad, med en dag sol och varmt, nästa med duggregn, nästa med kallt och rått och nästa med lite snö! Hallå liksom, bestäm dig! Som vanligt ska det vara fantastiskt väder på fredag nästa vecka när jag fyller år: 19 grader (inte ill dock) med moln, regn, åska och blixtar. Fantastiskt! Det här påminner mig om för några år sedan då vi åkte till Madrid under en helg för att fira min födelsedag med sol och värme och fick 12 grader och spöregn hela helgen… och hemma var det 20-25 grader: ironi?!

 

Anyway, nöff said about that! Nu ska vi fira att varit härligt väder idag iaf, och att jag både gått på gymmet och en 5,5 km powerwalk med Katherine, så nu blir det en cana (en liten öl) innan läggsdags i vår kvartersbar. See you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0