Nytt rum pa g?

Idag har vi pratat med hyresvarden och lyckats med att fa nytt utflyttningsdatum: 4 juni istallet for 30, vilket betyder att vi nu seriost kan kolla pa nya rum! Vi har mejlat pa nagra stycken de senaste dagarna och fick svar pa en idag som vi ska kolla pa. Det verkar nastan for bra for att vara sant nar man tanker pa pris osv men vi far val se hur den ser ut imorgon. Annars sa ska vi ocksa ringa pa nagra andra och forhoppninsvis far vi ga kolla pa ett par fler i helgen innan vi bestammer oss. Det basta med den vi ska kolla pa imorgon ar att den ar ingen deposition pa den vilket gor att vi kommer att en del extra pengar for sommaren. Gott! Men det finns ju alltid hal att fylla sa det ska nog inte vara nagra problem. Ska bli skont att flytta iaf, ar lite trott pa att bo dar vi bor och speciellt trott pa att bo med spanjoren vi bor med som klagar pa ALLTING! Men det loser ju sig!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Klockan ar redan 23.23! Jag maste till jobbet kl 7.30 imorgon och sen ar jag inte hemma forran 17.30 och det ar min kortaste dag typ! Jaja, sant ar livet!

Ha det gott hemma och njut av solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0