21st Jump Street

Nar man inte har sa mycket pengar som ar kolla film typ det basta nojet och vi har plojt igenom en hel hog pa senaste tiden.
 
Tankte rekommendera tva filmer som jag har sett pa senaste tiden som var riktigt bra. Den forsta som ar en komedi heter "21st Jump Street" och den var helt sjukt rolig! Den handlar om tva poliser som inte riktigt lyckats i deras karriar och de blir forflyttade till undercover enheten eftersom de klantar sig rejalt! Bade jag och Lee lag dubbelvikta pa golvet, sa rolig var den. Men kanske bara i var smak vem vet!
 
Den andra filmen var perfekt for Halloween: the Orphan. Valdigt laskig skrackfilm som handlar om en familj som adopterar ett barn efter att mamma fodde ett barn dodfott. Sa grymt laskig att jag trodde jag skulle do! Men definitivt sevard!!
 
Sag aven "The Woman in Black med Harry Potter-snubben, vad han nu heter. Ocksa valdigt laskig!!
 
Missade att posta detta igar!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0