Cauliflower and cheese

Igar lagade Lee cauliflower and cheese (ostgratinerad blomkal) till min kyckling och det var sa gott. Jag vet inte exakt hur det tillagades men det var helt fantastiskt! Cauliflower and cheese ar ju typiskt for det engelska koket och om man far det ofta som en sidoratt till kott speciellt nar man gar pa carveries (detta ar ett stalle dar man ater sondagssteksbuffé med alla mojliga sorters kott och tillbehor). Detta ar nagot jag ser framemot: Carvery! Nar vi ska till England i jul ska vi aka och kaka pa nat bra carvery. De ligger oftast utanfor stan och de har ofta utsikt over landet/skogen. Jag langtar!! :)
 
Snart ska jag kaka lite leftovers till lunch! MMMmm
 
 
(lanad bild fran google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0