Langtar efter middag!

Nu vantar jag pa att Lee ska komma hem med grejer till maten da jag bestallt fisk, potatis och agg..Jag hoppas att han inte glomt nagot. ska strax sticka ivag en runda till Corte Ingles och kopa creme fraiche ocksa da det ar sa sallsynt i alla andra butiker.

Idag har jag haft en soft dag. Jag hade en lektioni konversation 12-13 dar jag inte ens behovde anvanda min planering..vi pratade pa anda. Sen hade jag en annan lektion pa ett foretag och var borta 14-17.30 och 17.45-18.45 hade jag ytterligare en konversationslektion och det var likadant med den: den bara flot pa. Gott!

Idag har allt gatt smooth med kollektivtrafiken ocksa: skont. Sag dock att runt 24-tiden igar hade radikala grupper attackerat polisen och aven tant eld pa KFC och forstort portarna pa en Dia Supermarket. Sa himla onodigt... Och det varsta ar att dessa typ 40 personer som gjorde detta far mer uppmarksamhet an de miljoner manniskor som deltog av en god orsak. Trakigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0