Manniskor som gor mig galen!

Det finns sa klart manga manniskor pa denna listan men nummer ett just nu ar alla manniskor som gar sa forbannat SAKTA. Jag vet inte om det bara ar jag da jag gar sjukt fort eller om det ar ett problem for andra mannsikor ocksa... Det som stor mig mest for tillfallet ar folk som helt plotsligt stannar upp eller som bara vander sig om utan att kolla sig runt vilket gor att jag konstant gar in i folk. Haromdagen sa snubblade jag typ over man for han vande sig om helt plotsligt och sa kollade han pa mig som om det var mitt fel. Halla! Sta inte i vagen da eller kolla lite innan du gor ovantade manovrar. Alla gar ju inte sa sakta att de har tid att stnna i rorelsen... Hahaha

Det finns ocksa en massa manniskor som tycker om att tacka hela vagen vilket gor det omojligt att ga forbi och man sager "perdon, perdon" typ 100 ggr om dagen har. Trott blir jag! That the my bitching of the day done!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0