Snabb-rast

Ar hemma i en halvtimme nu innan min nast sista lektion borjar. Det tar mig en timme att aka hem och sen en halvtimme at aka till lektionen men alternativet ar att aka till Prosperidad direkt och da skulle jag behova vanta dar en hel timme. Trakigt. Jag hade sa tungg vaska idag ocksa sa det kanns gott att fa komma hem och dumpa mer an halften av vikten.

Ibland blir det sa sjukt tungt alltsa da jag ska slapa med mig bocker for flertalet elever eller for mig sjalv. Forra terminen kopte jag en rygga efter ett tag men den gick sonder efter tag sa nu har jag en vaska som man slanger over axeln. Det ar ju inte bra ergonmiskt alltsa. Jag raknade lite latt pa hur langt jag gar mellan dorren och metron, metron och bussen, bussen och foretaget, metron och skolan etc/ dag och det blir mellan 4-5 km om dagen! Helt sjukt nar man tanker pa det... jag kanske inte behover ma sa daligt over att jag inte gar pa gymmet for tillfallet!

Nehe, nu maste jag fika lite innan jag ska ivag igen. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Gumman du kan vara lugn, det var nog bara den vikeln. är nog tvärtom här vettu!!
Ja, absolut måste vi skypa!! Jag hör av mig antingen imorgon eller på torsdag då!!! kramar

2012-11-19 @ 18:27:50
URL: http://camillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0