Strejk imorgon

Imorgon var det dags for strejk igen. Sjalvklart sa srtodjer jag alla manniskor i deras kamp i dessa harda tider men livet blir desto jobbigare for oss vanliga manniskor. Eftersom jag ar helt beroende av kollektiv-trafiken sa kommer jag att ha en riktigt jobbig dag imorgon men jag har iaf lyckats reducera min arbetsdag tilll tva lektioner da det hade varit omojligt for mig att aka till alla lektioner. Imorgon kommer all kollektiv-trafik att ga pa 25-30% och det gor en stor skillnad! Forra gangen sa var det sa fullt i metron att jag fick ga fran Alonso Martinez till Marquez de Vadillo och det tog mig over en timme (borde ta typ 45 min) och det var sadar kul nar man jobbat 11 h. Men som sagt imorgon bor det ga battre. Jag tar inga risker dock sa det far bli en 40 mins promenad till forsta lektionen tror jag! Sen far vi val se om jag kommer att ha nagra elever da jag har forsta lektionen i en skola och lararfacket ar ett av facken som gar ut i strejk imorgon. Aterstar att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0