En fredag

Idag ar jag sjukt bakis...jag drack alldeles for mycket vin igar men jag hade en valdigt trevlig pratstund med Therése pa Skype. Det var mindre kul att jobba idag dock men det var bara en timme sa det var ok. Efter lektionen ringde Lee mig och vi mottes och kakade en snabb lunch eftersom hans lektion hade blivit install. Det kan ha varit den billiagste lunchen nagonsin 3euro for en kycklingburgare (ingen fabrikat utan riktig kycklingfilé) och pommes. Dar kan man snacka om "precio ant-crisis" som de kallar de har. :)

Jag ar nu overlycklig for mina horlurar ar ater i livet. Det hade blivit nagon konstig installning pa nat satt...jag fattar inte hur det hant for jag har inte andrat nat. Men nu funkar de iaf och det ar ju huvudsaken. Gott!

Nu ska jag agna mig at lit research och sa ska jag lasa ut min bok "Tillsammans ar man mindre ensam" av Anna Gavalda. Den riktigt bra faktiskt. En riktig tankar-bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0