2013- ett händelserikt år

Under 2013 hände ganska mycket: 

* Jag slutade på ELC men fortsatte att undervisa ca 5 privatlektioner i veckan under resterande tid i Madrid.

* Jag fick ett vikariat på skandinaviska skola i Madrid och jobbade därmed med små barn (6år) fram till juni.

* Träffade underbara kollegor på skolan i Madrid. Hade många trevliga glas vin efter jobbet med flertalet av dem.

* Upptäckte det bästa Madrid när var typ ett par veckor kvar: som alltid!

* Åkte till Sevilla under en helg och Marbella under påsken. 

*  Bilade till Algarve i Potugal i fem dagar.

* Jag jobbade på sommarskola under 3 veckor i somras, jag hoppas på det 2014 också.

* Vi bestämde oss att flytta till Sverige och avrundade därmed våra år i Madrid.

* Fick betala 1200 euro för övervikt+ att jag glömde passet och flygbiljetterna på hotellet när vi skulle flyga hem. Dålig start! 

* Lyckades med en resa till Gävle: äntligen! 

* Fick en heltidstjänst på en skola i Sverige där jag undervisar engelska, spanska och svenska. 

* Farmor gick bort dagen efter pappas årsdag vid 88 års ålder. 

* Halvt legitimerad lärare, bara 6 månader kvar. 

* Hektisk jul men med hela familjen! :) Även delar av Lees.

* Och idag nyår med några gamla vänner från högskolan! Nice! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0