Fredag

Idag har varit en skön fredag. Lekar med eleverna, utdelning av betyg och en mysig konsert i Folkets hus. Eleverna är riktigt duktiga! Efter det fick vi lite käk och en julklapp från kommunen och sen sprang alla hem. En dag som denna var alla lärare lika sugna på att sluta som eleverna! Det känns lite som det var när jag skälv gick i skolan...

Nu sitter jag och väntar på att mitt bröd ska jäsa klart så att jag kan grädda det. Min kusin kommer på besök idag så jag håller på att baka ett bröd som vår farmor brukade baka när vi var små, tänkte det var passande. Det ska bli då kul att träffa Adam för vi ses så sällan. Till våren planerar vi iaf att åka och hälsa på Paris, men det har jag sagt i flera år nu! Men 2014 är nog året! :) 



Såna här fina diskhandukar fick från kommunen men de funkade lika bra som duk istället! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0