GBG

Sa nu har vi borjat. Vi har skrivit in oss pa olika bolag, och pa boplats etc for att forhoppningsvis kunna hitta ett schysst stalle i min favoritstad i Sverige. Men sen var det ju inte bara det dar med en lagenhet utan vi maste ju aven hitta ett fint trevligt jobb till mig ocksa. Just nu ar vi ju i en dalig period dar vi vet vad vi vill ha men vi kan inte riktigt soka nanting forran vi narmar oss mer for vi kan inte flytta fran Madrid forran i slutet av juni. Sa det ar lite for tidigt men det skapar angest!
 
Jag hor hela tiden folk hemma som letar efter bostader och det verkar ju helt omojligt. Sedan med ekvationen att man maste ha fast inkomst pa papper innan man kan soka gor ju allt mycket smidigare... Suck! Kanske far ta och kopa en husvagn och stalla upp den nanstans tills vi har hittat forst ett jobb och sen en lagenhet! Men som obotlig optimist som jag ar sa tanker jag som alltid: DET LOSER SIG!! :) Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0