One apple a day keeps the doctor away..

...Ar tyvarr inte fallet for mig. Jag ater frukt och gronsaker som jag vet inte vem annars. Lee ater inte ens helften sa mycket som jag och han blir aldrig sjuk typ. Men jag som ar sa nyttig blir konstant forkyld. Kanske har det att gora med det faktum att jag for tillfallet jobbar med barn, vad vet jag. Jobbigt ar det iaf.
 
For tillfallet vill jag inget hellre an att borja springa for vadret borjar bli battre och det ar inte for hett ute annu. Men med den har forkylningen sa kanner jag att jag har valdigt dalig kondition men doktorn hittade inga storre fel pa mig sa jag far hoppas att det hjalper med hostmedicinen och forkylningspasarna som jag fick igar. Laskigt och ganska ackligt att hostmedicinen smakar typ banan med tval. Fast det a andra sidan battre an den riktigt ackliga vi har hemma. Hostmedicinen kanns ganska stark ocksa for jag har kant mig ganska dasig sen jag borjat ta den (3 ggr/dag). Pasarna med pulver som jag skulle tomma i hett vatten smakar typ bitter apelsin: ingen hojdare. De kommer jag nog fa genomlida! Ska ta mig en nu! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0