YES!

Fan vi duktiga vi har varit sen vi kom hem efter jul. Vi har gatt pa en halvdiet grej dar man ater mindre kolhydrater men man utesluter dem inte helt. Pa helgerna har vi dessutom tagit ledigt.
 
Varje vecka har vi vagt oss. Nar vi borjade vagde jag 63 kg och idag nar det var dags for vagning igen sa vagde jag 59,5. Sa 3,5 kg lattare pa typ en manad. Det ar ganska mycket tycker jag. Det sanslosa ar att maten ar jattegod och halsosam. Det ar inga komplicerade saker att tillaga och det ar bara riktigt nice.
 
Jag har nog aldrig forstatt hur mycket mitt potatis-atande har paverkat mig. Jag ar den typen av person som kan ata nan typ av potatis med varje maltid. Men nu har jag ju inte gjort det och vilken skillnad alls: jag kan verkligen se stor skillnad pa magen och ansiktet. Nehe, nu ska jag duscha innan sangen och forhoppningsvis blir det battre uppdatering denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0