Arets nyarsloften

Jag brukar vanligtvis aldrig ha nagra men sa tankte jag haromdagen att jag skulle skriva ner nagra som kanns viktiga och mojliga att genomfora. Sa har kommer listan pa engelska dock:


• Lose 3-5 kg
• Eat healthier
• Drink less
• Find a flat
• Find a good job
• Move to Sweden

Dessa saker kommer nog dock inte genomforas i den ordningen men nan gang under aret iaf!

Vi borjar med en halvnyttig middag ikvall: Southern fried chicken (panerad chilimarinerad kyckling) med gallo pinto (en costarikansk ratt med ris, lok, vitlok, kidneybonor, paprika etc) och en vitlok- och parmesanostsas. Och allt ar ju sjalvklart made from scratch. Det dar med halvfabrikat forstar jag mig inte pa!

Detta ar en bild fran sommaren 2012, 2013 ska kroppen vara lite mer valsvarvad! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0