Ett nyarslofte i kras

Bekannelse!
 
Den har helgen har jag faktiskt brutit ett av mina nyarsloften: att ha en vit manad. Jag firade att jag fick jobbet haromdagen och sa tyckte jag att nar jag val brutit det sa fick det vara. Men 18 dagar blev det iaf. Battre an inget. :) Det har funnits nagr fordelar med denna nykterheten tex ingen bakfylla och mindre antal langa sovmorgonar pa helgen och farre sena natter. Men man kan ju dricka med lite mer matta sa behover det ju inte vara sa farligt anda. :)
 
Jag jobbar hart pa andra saker dock tex har jag gatt ner 2 kg sa nu ar jag 61kg istallet. Jag har ocksa atit mycket nyttigare och mycket farre kolhydrater och darmed farre potatisar som ar min varsta bov. Jag har redan borjat langta lite efter farsk potatisen... Mmmmm
 
Planerna for hemflytt gar ocksa framat men det blir grejande med det nar vi kommer hem vid pask. :) Jag langtar faktiskt lite grann redan!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

åhh vad kul, att ni kommer hem till påsk! Hoppas vi hinner ses då!!! :) puss&kram

2013-01-20 @ 18:57:39
URL: http://camillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0