Nytt jobb!

Igar fick jag bekraftat att jag har fatt en heltid pa den skandinaviska skolan tills juni. Sa jakla skont! Pa tiden att jag ocksa far ett hyfsat jobb. :) Det ska bli skont att fa jobba med fasta arbetstider och pa ett stalle endast och inte behova lagga upp till 6 h/dag pa pendling. Det tar dock 1,5h/hall sa ca 3 timmar om dagen blir det. Men det ar helt ok alltsa!

Jar ar sa trott efter denna veckan for jag har jobbat sa langa dagar. Akt hemifran 7 och kommit hem mellan 19.30-21.30 varje dag. Igar dackade jag i soffan och orkade inte med nanting. Men det blir bara en vecka till som denna och sedan blir det heltid pa den svenska skolan. Det ska bli sa gott att komma igang pa riktigt!

Idag ska vi bara ta det lugnt. Imorgon hade vi tankt att aka till Segovia over dagen men jag har haft en sa hektisk vecka att jag tror vi stannar hemma istallet. Jag maste sitta ner och skriva omdomen for mina elever pa akademin ocksa. Jippi! :(

Ikvall ska vi ivag pa fest ocksa. Det ska bli kul for det var lange sedan sist.

Men nu ska jag ta tag i disken for vi inte har gjort nan under hela veckan! Det ser forjavligt ut!

Ha en go kvall!!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Åhh gud vad kul!!! Grattis!! :D Du är bäst!

2013-01-19 @ 18:51:11
URL: http://camillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0