September- Oktober 2012

I mitten av augusti akte vi till Lees familj i England men vi gjorde inte sa mycket. Mest fest och grillkvallar. Vi akte pa en hemsk campingutflykt: aldrig igen! Och sa firade vi Lees fodelsedag med en stor fest! Tog dock inga bilder...kommer inte ihag varfor.
 
Vi hade en hektisk period nar vi kom tillbaka till Spanien. Vi flyttade in och var tvungna att organisera allt, fixa med det ena och det andra. En och en halv dag senare kom mamma, Svante och Bjorn for att halsa pa i en vecka. De bodde over i var etta och det var trangt men mycket roligt. Vi turistade, kollade in parker, at got, drack gott och promerade mycket. Jag lyckades ocksa att bli av med min telefon. Och det var sjukt varmt: snittade nog 35 grader varje dag!!
 
Vi borjade sakta men sakert att jobba igen och jag fortsatte att vara sur pa mitt arbete eftersom de om ens mojligt gav mig annu mindre timmar an forra terminen. Sa nu har jag goa 32 h/manad... inte per vecka. Man ska inte bo i Spanien under finanskrisen om man inte har ett jattebra jobb. Jag har antligen fatt tag pa fler privatlektioner och har numera 5 elever vid sidan om vilket ar schysst!
 
 
 
Fika pa Dunkin Coffee (Dunkin Donuts i andra lander)
 
 
Pa vag pa promenad, har pa gatan bredvid vart hus.
 
 
I Lavapiés efter marknaden "El Rastro"
 
 
 
Storebror i Retiroparken
 
 
Det ser ut som att det ar pavag att bli host men sahar sag du fram tills november.
 
 
 
I oktober kom Lees mamma,syster och nagra kompisar och halsade pa eftersom Danni (hans syster) fyllde 21 och tog examen samma dag. De stannade 5 dagar och vi gjorde faktiskt inte sarskilt mycket nar de var dar. Vi jobbade mycket sa vi hade inte sa mycket tid men det ar alltid trevligt med besok! :) Det blev knappt nagra foton tagna nar de var over men har kommer ett urval fran "Museo de Jamón"
 
 
 
 
Fin sammanfattning av den har familjen!! Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0