slappar-sondag

Igar var vi pa fest och kom hem sadar harligt sent runt 3.30 och da gick vi direkt fran forfesten och hem och hangde inte med ut pa nattclub. Tacka guden for det. Men det var en trevlig fest med en massa blandat folk och jag snackade massa spanska hela kvallen. Roligt!

Idag sov vi alldeles for lange: till 12.30. Kommer sakert vara svart att sova imorgon och jag aker till jobbet 7 och kommer hem runt 21.30 imorgon. Sa det slinker nog ner en coca-cola eller tva....jag onskar verkligen att jag drack kaffe istallet. :)

Nu under eftermiddagen har jag suttit och gjort overlamningen till den nya lararen som ska ta over mitt jobb pa ELC och sa har jag suttit med nagra omdommen till den nya klassen. Skont att ha det gjort.

Och nu ska vi strax ivag och kolla pa nagra gym for sa smaningom med detta nya jobbet ska det val bli mojligt for mig att hinna med gymmet ocksa. Det ser jag verkligen fram emot for jag kanner mig verkligen svag nufortiden. Tex sa kan jag inte alltid oppna saker sjalv langre och forr brukade folk fraga mig... sa svag i handerna och armarna. Och jag far latt ont i ryggen nar jag slapar runt pa alla mina bocker hela dagen sa det ar vikitgt att jag kommer igang med traningen igen sa att jag inte sliter ut mig. Sen mar jag ju himla bra av det ocksa, jag blir ju mycket piggare och sadar och det ar ju bara positivt.

Det kanske far bli en fika ocksa. Later inte fel sahar en sondageftermiddag.

 
ps. Vi vantar fortfarande pa vara nycklar och min Ipod. Hoppas de kommer imorgon. Jag tror inte jag pallar 3 h pendling/dag lange till utan att ha lite musik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0