Vilken vecka!

Denna veckan har det varit mycket jobb och annat. Borjade fenomenalt bra pa mandagen med att glomma mina nycklar hemma. Eftersom Lee inte skulle vara hemma forran tidigast 19 sa fick jag stanna kvar pa jobbet en stund extra och jobba. Bra visserligen for jag fick mycket jobb gjort.

Tisdagen blev iaf inte sa sen och jag kom hem och somnade direkt. Ingen bra idé! Gick och simmade men kunde anda inte sova och det var en perfekt uppvarming for onsdagen.

Igar var en laaaaang dag. Akte till jobbet kl 7.30 och vi hade skridskoakning tills 12.30 i Madrid (jag var bara pa isen typ 20-25 min for jag fick en blasa pa foten). Kom tillbaka hade nagra lektioner och sedan var det personalmote, sektionsmote och sedan en middag annu langre ut fran stan med mer jobbsnack men ocksa team-buildning. Valdigt trevligt men langt och jag kom hem 21.45 mer eller mindre pa kvallen. TROTT! Men jag var tvungen och soka nagra jobb for sista ansokningen var idag+ att jag var tvungen att fixa till min CV. Sa runt 12 kn ot jag mig....

Idag kom jag hem runt 17 och det var san lyx. Kom dock hem till tvatt som behover laggas i garderoben, disk och mat som behover lagas...har inte kommit langre an till mat och disk an sa lange. Tvatten har statt dar och hanat mig sen i mandags men det ar ju saaaa trakigt att greja med. Snart blir det antligen en svang till gymmet: ska bara smalta maten lite mer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0