Dag 3

Hade tänkt att gå till gymmet igår men det blev ingenting med det, somnade i soffan kl 20 istället! Men idag bar det iväg och det blev 40 min kondition. Mitt mål på runkeepern denna veckan är 25 km promenad och då räknas ju inte crosstrainern eller roddmaskinen in så det blir ju egentligen lite mer. Jag är idag halvvägs genom målet. Jag känner att det är väldigt lågt för när jag var i bra form i Madrid körde jag 30-40 km promenad/vecka utöver min konditions- och styrketräning/simning på gymmet. Men snart ska jag nå den formen igen! Nu är jag på g iaf! :)

Jag försöker också komma igång med bättre kost igen. Har varit lite lat på senaste tiden och dessutom tagit igen förlorad tid när det gäller svensk snabbmat, och under sommaren har ju alkoholintaget varit större än vanligt... Men nu ska jag gå all in på nyttigheter och ska därför köra en vit månad, massor med träning och inget läskeblask! :) Tror ni jag lyckas?! 

Nu blir det dock kantarellmackor! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0