Slö söndag

Idag har jag varit ganska upptagen. Jag började med att åka till Lager 157 för brorsans kompis behövde byta ett par brallor. Efter så åkte jag till den andra brodern och plockade upp deras Volvo och körde den till Uddevalla-trakten där skulle sälja sin SAAB. Tyvärr blev det ingen affär så vi åkte ca 25 mil med två bilar i onödan... Sen under eftermiddagen har vi bara slöat, käkat köttfärssås och kollat Fahrenheit 9/11. 

Turen i Volvon fick mig att bli riktigt sugen. De har en V50 diesel och den gick jättebra och drar typ ingenting. Vi funderar ju på vilken bil vi ska skaffa så småningom för vinkande ju inte låna brorsans för evigt. Jag får nog lura ut Lee på en tur i den så får vi se sen! :) 

Jag funderar på om jag ska dra hem snart. Ca 10 uppsatser väntar på att de ska rättas så jag borde väl fixa det... Men det är ju en dag imorgon också! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0