Härlig långhelg

Idag är jag tillbaka från England och jag har haft en underbar helg. Vädret har varit helt okej vilket var ganska oväntat men såklart en positiv överraskning. Jag och Lee har bara gjort vad vi känt för att göra och det har varit så skönt. Vi har hunnit med massa shopping, och många restaurangbesök och bäst var igår när vi gick och käkade indiskt på vårt favoritställe i Darwen. 

Det är bara varit behagligt och trevligt och vi har haft mycket tid att planera och fundera över framtiden. Skönt att få göra det lite ibland också även att jag försöker att inte leva för mycket i vad som ska hända och vad som har hänt utan fokusera mer på nuet. Det är dock lättare sagt än gjort när man är i ett distansförhållande och befinner sig på olika platser. 

Snart är det iaf sommar och vi kommer att ha mycket tid tillsammans då jag åker till England i slutet av juni och stannar till i början av augusti. Längtar! Men innan dess är det flera veckor kvar av terminen och nu ska det bli full fokus fram till terminens slut. 

Nu ska jag bara slappna av fram tills morgondagen då drar igång igen... Ha en go kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0