Helgens fynd

I helgen var min kära Carro här och hon föreslog en runda till Backaplan innan jag skulle släppa av henne på Hisingen. Det blev en tur in på det där lilla köpcentret där Coop ligger och där inne fanns rn liten affär med all möjlig skit. Den påminde mig om Galne Gunnar som fanns när jag var liten. Anyway, väl därinne fann jag två riktiga fynd i en snållänings anda. Ett paket med fyra äggkoppar för typ 7.90 eller 8.90 och ett väskset med en gymbag och en necessär för 29.90kr. Can't complain there!! Kvaliteten kommer ju säkert inte vara så bra men den är säkert ändå värd den lilla mängden pengar. 


Jag tyckte det var kul med mycket färg också även att jag egentligen är anti rosa men det är ju lite av en lila ton iaf. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0