Herregud!!!

Det var så länge sedan jag var här att det är ett under att någon ens fortfarande går in här nån gång ibland!

Ingenting har väl egentligen hänt sen sist. Jag har jobbat häcken av mig ( min närmsta kollega har varit sjukskriven så det har blivit mycket extra jobb för mig), jag har tränat mycket, druckit mycket vin, förlovat mig och fortsatt med långdistansförhållande. Nu kan jag snart se änden i tunneln dock. I augusti så flyttar jag och Lee till Bournemouth för att börja ett nytt och förhoppningsvis framgångsrikt och härligt liv. Innan dess ska jag dock göra ytterligare en termin på Ängskolan, jobba i Madrid i tre veckor och hinna med massa träning. 

Det känns som att jag har mycket att se framemot men jag kommer verkligen att sakna mina kollegor och elever på jobbet. Det låter så 'cheesy' men jag är så stolt över mina elever. Det går så jäkla bra och jag är så glad över att jag har varit i Sverige ett tag och jobbat även att det varit skitjobbigt att vara ifrån Lee. Men, men...

Imorgon är det nyår och då jäklar smäller det! Lagom stor fest och goa vänner kommer. Ska bli riktigt kul! 

Ett urval från de senaste dagarna:

I Holland på väg mot Sverige. Vi bilade från England i fredags och kom fram i lördagsnatt.

Min underbara Ludde! 



Bilder från Småland.

Mat på Dubbeldubbel igårkväll. 



Fina dekorationer i Gbg.

Ha en härlig 'helg'! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0