Söndagsångest

Idag har jag söndagsångest. Kanske beror det på att lovet är slut, kanske är det för att jag inte gjort något jobb på hela veckan och därför inte är helt förberedd inför morgondagen, kanske är det för att Lee åkte tillbaka till England idag... 

Jag känner att jag borde gjort mycket mer under lovet men å andra sidan så ska vi lärare ju ha lovet för att vara lediga och eftersom det var Lees sista vecka så fick jag ju ta tillfället att ses så mycket som möjligt. Sen är det faktiskt inte riktigt sant.., jag har bara en hög kvar att rätta. 

Jag var riktigt peppad på att hålla på med bloggen (för jobbet) innan lovet men har tappat motivationen lite grann. Men den infinner sig nog snart igen. Måste bara göra en prioritetslista! Det har varit jättekul på slutet då jag fått jättebra respons och massa följare. Kul att den blivit lyckad! 

Så Lee åkte idag. Det gör att jag känner mig som vädret en dag som denna. Men det ska nog bli bra! Jag började min ensamhet med att gå på gymmet... Det ska bli min nya stora hobby! :) 

Nu sitter jag och rättar min sista hög med engelska uppsatser.  Kommer nog inte bli klar men jag har ju morgondagen på mig också så det ska nog lösa sig. 

Snart kommer iaf brorsan på middag om han lyckats ta sig hit i det hemska vädret. Nu längtar jag till vår eller solsemester! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0