10km

Äntligen har jag nått mitt mål 10km!! Det känns riktigt gott att ha lyckats. Nu gäller det att hålla det uppe tills augusti när det riktiga loppet är och att sänka tiden till under en timme iaf. Idag blev det 64 minuter och det är iaf under min startgrupp som är 65-70 min. Det ska bli riktigt spännande att göra ett race för det har jag aldrig gjort förut. 

Nu ska jag iväg till min kompis Tess och jag och Camilla ska äta där. Tess är gravid och det ska blo spännande att se  magen! :) Efter det blir det lite schlagerfest hos en av Björns kompisar och Eurovision är ju alltid en av årets höjdpunkter enligt mig iaf. Jag hoppas att alla andra kommer att få en lika trevlig kväll som jag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0