Manchester it is!

Hej! 

Lee fick jobb i Wigan utanför Manchester och nu bor vi tillfälligt hos hans mamma tills vi har fått lägenhet. Vi har visning på en jättefin trea centralt i Manchester på måndag så får vi möjligheten så tar vi den. Den är ganska dyr men det löser sig! 

För min del var det ju meningen att jag skulle plugga i höst men jag känner inte för att göra det så jag har bestämt mig för att jobba även om det skulle innebära butiksjobb/barjobb eller liknande ett tag. Det är ju rätt tråkigt att behöva dra på sig mer lån och rätt så trist att inte tjäna pengar... Letar jobb just nu. Hade helst velat landa ett teaching assistant jobb för att få erfarenhet av den brittiska skolan men vi får väl se. 

Jag har iaf tänkt mig att jag ska försöka blogga lite mer nu. Det tror jag jämt men misslyckas oftast men men. 😜 

Nu blir den sen frulle och sen ut och röra på mig i den underbara solen ☀️😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0